labradorliv

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Anna-Lena - 25 oktober 2015 19:19

Jag har nu bestämt mig för att lägga ner bloggen...   


Jag har bloggat lite drygt ett par år nu om våra hundar och vår hundträning och det har varit jätteroligt men jag känner att tiden inte räcker till riktigt...

Vill inte att bloggandet ska gå ut över tiden som jag kan lägga på våra hundar Essie och Indra...


Jag vet att det är en del som har följt min blogg kontinuerligt och till er vill jag säga TACK för att ni läst och lämnat fina kommentarer.       


Vem vet... jag kanske tar upp bloggandet igen när jag känner att tiden räcker till och att lusten att skriva finns där igen.


Tills dess:


 

Essie tackar för fina kommentarer....


 

Indra tackar för fina kommentarer...


 

Essie...


 

Tack och hej då säger Anna-Lena - Indra - Essie....





Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards