labradorliv

Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Anna-Lena - 24 juli 2015 19:12

... har jag blivit färdig att köpa en ny mobiltelefon!    


Valet föll på en Samsung.... som skulle ha en riktigt bra kamera - en sak (förutom att kunna ringa och skicka sms...)  - som jag tycker är viktigt på en mobil...


Jaaaa, jag vet inte riktigt.... döm själva....:


   

Hundarna fick ju naturligtvis vara "modeller"... Om kameran är bättre än på min gamla mobil - som numera är både tejpad, sprucken och utsliten - vet jag inte.... Förmodligen har jag blivit lurad av någon slug försäljare igen.....     Eller också krävs det en del avancerade inställningar som inte jag begriper mig på..... suck.....!


Hur som helst - nu får jag dras med min nya mobil ett tag!


För övrigt håller vi här hemma tummarna för två av våra klubbkompisar som är uppe i Eskilstuna och tävlar SM i rallylydnad denna helgen.   


LENA OCH VIGGO


CARINA OCH HJALMAR


Lycka till!! Vi håller alla tummar för er!!!



 

Indra och Viggo....


 

Essie, Indra och Viggo.... Vi hade ju förmånen att vara hundvakt åt Viggo ett par dagar för ett tag sen. Härliga hund!   


Tyvärr har jag inga bilder på Carina och Hjalmar men väl på Carina och Vass, hennes andra hund.... som säkert också kommer att starta i SM i framtiden....:


 


Stort Lycka Till!   


Och oavsett hur det går; bara att TA sig till SM är en prestation i sig!!     


Anna-Lena


Ovido - Quiz & Flashcards