labradorliv

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Anna-Lena - 21 februari 2014 17:17

Egentid med Indra.....


... fick jag idag.


Essie följde med husse till skogen och Indra följde med mig och Samantha till Picasso för en ridtur.


När båda hundarna är med är Indra väldigt fokuserad på Essie. Detta har vi bestämt att råda bot på. Vi vill ju att hon ska vara mer fokuserad på husse och/eller matte.


När jag tänker efter har jag nog aldrig varit själv med Indra..... Trots att hon snart är ett år! Antingen har jag haft båda hundarna med mig eller också bara Essie. Skandal!!! Jag hade t ex ingen aning om hur fint hon går i koppel när hon är själv utan Essie. För det gjorde hon verkligen! Gick fint i koppel alltså. Full fokus på matte!


Picasso var mycket intresserad av Indra och ville gärna nosa och peta på henne. Hon brydde sig faktiskt inte så mycket....


 

Samantha, Picasso och Indra...

Som synes var det rejält lerigt och "skitigt" ute idag så vi var inte så fagra när vi kom hem... så ikväll ska hundarna badas...


   

Tjena kompis...!    


Tillbaka i stallet:


 

Puss på dig! I och för sig har Indra precis käkat hästskit, men äsch.... skit samma....!


 



Önskar er alla en riktigt trevlig fredagskväll och helg!


Anna-Lena



  


     





Ovido - Quiz & Flashcards