labradorliv

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Anna-Lena - 13 maj 2014 21:07

Förstasidestoff!   


För ett par dagar sen fick vi tidningen Hundsport, som ges ut av Svenska Kennelklubben. Den har legat på köksbordet ett par dagar. Jag har inte haft tid att titta i den då jag just nu mest känner mig som en inkomstdeklarationsfabrik.... Jag jobbar för högtryck och hinner inget mer kan man väl säga....


Men när jag jobbat klart för idag gick jag in på Malins blogg för att läsa om det hänt något nytt.


Döm om min förvåning när hon visade ett reportage från ovanstående tidning Hundsport! Och vem fanns på första sidan?


Ingen mindre än Delfleat Hawk, även kallad Lee, även kallad Indras pappa!   


Nu vet jag inte om bilderna är copyright-skyddade men jag chansar:


 

Lee till vänster....


 

Häftigt tycker jag...


För övrigt:


.... inte mycket nytt tyvärr...


Just nu räcker inte tiden till men snart så är vi på gång igen!


Anna-Lena







Ovido - Quiz & Flashcards